Հյուրանոցի հաճախորդների սպասարկում

Հաճախորդների սպասարկում

 

Հյուրանոցային ոլորտում սպասարկումը առաջնային հարց է, որի բարելավումից է կախված ընկերության գործունեության հաջողությունը, շուկայում հաստատուն դիրք գրավելը և մրցակցային պայքարում հաղթելը:

Ամբողջ աշխարհում բազմաթիվ հյուրանոցներ և հյուրանոցային ցանցեր անընդհատ կատարելագործում են իրենց մատուցած ծառայությունների և՛ որակը, և՛ տեսականին: Աշխատանքներ են կատարում անձնակազմի հետ, մշակում և ներդրնում  տարբեր գործիքներ և  սպասարկման տեխնոլոգիաներ, որպեսզի հյուրը գոհ մնա ինչպես սպասարկումից, այնպես էլ  իր հանդեպ դրսևորած հոգատար վերաբերմունքից:

 Սպասարկման ամբողջ գործընթացը բաղկացած է բազմաթիվ փոքր օղակներից, ուստի համալիր և որակյալ սպասարկում ապահովելու համար պետք է ուշադրություն դարձնել բոլոր օղակների բնականոն աշխատանքին:

Հյուրանոցների սպասարկման գործընթացի ավտոմատացումը և ավտոմատացված ծրագրային գործիքների կիրառումը խիստ դրական է անդրադառնում սպասարկման բիզնես գործընթացի վրա: Օրինակ, կիրառելով հյուրանոցային համարների մասին տեղեկատվության վերլուծության համակարգը, հնարավոր է խուսափել այնպիսի անհարմար և տհաճ դեպքերից, ինչպիսին է իրավիճակը, երբ հյուրը դեռ բնակվում է տվյալ համարում, սակայն սխալմամբ այդ համարը հանձնել են մեկ ուրիշի: Մեկ այլ օրինակ. երբ հյուրը երեկոյան որևէ բողոք ունի սանհանգույցից, ապա տեխնիկական աշխատակիցը թերության մասին ինֆորմացիան կարող է ստանալ նախապես,  պլանավորել աշխատանքը և առավոտյան արդեն սարքել. ավելին՝ հերթափոխի ժամանակ էլ խափանման մասին ինֆորմացիան չի կորչի, այլ կհաշվառվի բողոքների կառավարման համակարգում: Այսպիսի օրինակները մեծ տնտեսություն ունեցող հյուրանոցային համալիրներում գրեթե անվերջ են և որևէ խնդրի մասին ինֆորմացիայի կորուստը հյուրի մոտ առաջացնում է թերի և ոչ պատշաճ սպասարկման պատկերացում: Ավտոմատացված համակարգերի կիրառման շնորհիվ զգալի կբարելավվեն ռեզերվացիայի, հյուրերի բնակեցման և ընթացիկ խնդիրների լուծման գործառույթները: Կնվազեն հերթերը՝ ֆինանսական հաշվարկների, վճարումների և փաստաթղթերի ստացման ժամանակի կրճատման շնորհիվ: Հյուրերը կստանան բարձրակարգ և արագ սպասարկում, նրանց բարձրացրած խնդիրները չեն մոռացվի, նրանք բարձր կգնահատեն այն, որ հյուրանոցի ադմինիստրացիան հոգ է տանում իրենց մասին և արժևորում ժամանակը:

 


Մեր համակարգերը կարող եք Ձեռք բերել ապառիկ

Պարզ

9900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 1

Օգտագործող: 1

Տվյալներ: 3GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստով

Ընտրել

Հարմար

19900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 2, 3

Օգտագործող: 2, 3

Տվյալներ: 6GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Պրոֆ

39900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 4, 5

Օգտագործող: 4, 5

Տվյալներ: 10GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Այլ

Պետք է

քննարկենք

Համակարգիչ: > 5

Օգտագործող: > 5

Տվյալներ: > 10GB

Դասընթաց: > 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

 

10 պատճառ մեր ծառայություններից օգտվելու համար

 

  1. Ճկուն գնային քաղաքականություն, վճարեք ամսավճարով:
  2. Առավելագույն համապատասխանեցում Ձեր բիզնեսին. ծրագիրն ունի կարգավորումների ճկուն համակարգ, որը թույլ է տալիս վերջինիս լավագույն կերպով հարմարեցնել Ձեր բիզնեսի պահանջներին:
  3. Մեկ ընդհանրական գին. անկախ այն հանգամանքից, թե ծրագրի ինչ գործառույթներից եք օգտվում, դուք միշտ վճարում եք նույն գինը՝ առանց հավելավճարների:
  4. Անվտանգության բարձր մակարդակ. ծրագիրն ունի անվտանգության չորս մակարդակ, որոնք երաշխավորում են Ձեր տվյալների լիարժեք անվտանգությունը:
  5. Դուք չեք վճարում սերվերի համար. Ձեզ անհրաժշետ չէ ձեռք բերել թանկարժեք սերվեր և վճարել սպասարկման համար, մենք կհոգանք այդ ծախսերը:
  6. Անվճար ուսուցում. Լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կարող եք անվճար մասնակցել ամեն ամիս կազմակերպվող ծրագրի ուսուցման դասընթացներին:
  7. Ծրագիրը բազմալեզու է. ծրագիրը ամբողջությամբ հայաֆիկացված է, բայց այն հասանելի է ցանկացած լեզվով կամ լեզուներով:
  8. Արտահանման/ներբեռնման հնարավորություն. ծրագրից օգտվելիս դուք կարող եք հեշտությամբ ներբեռնել կամ արտահանել անհրաժեշտ տեղեկատվությունը:
  9. Անվճար թարմացումներ. լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կստանաք բոլոր ծրագրային թարմացումներն անվճար:
  10. Անվճար սպասարկում. ձեզ հուզող հարցերը կարող եք ուղղել մեր էլ. հասցեին և մենք սեղմ ժամկետներում կպատասխանենք Ձեզ: 


Բիզնեսի կառավարման ավտոմատացված համակարգեր

Share