Մարքեթինգ և CRM գործիքները հյուրանոցում

Մարքեթինգ և CRM գործիքներ

 

Ցանկացած բիզնեսի արդյունավետությունը պայմանավորված է մարքեթինգային ճիշտ գործիքների կիրառմամբ: Որպես մարքեթինգային հզոր գործիք, ամբողջ աշխարհում սկսել են կիրառել CRM հաճախորդների հետ փոխհարաբերությունների կառավարման համակարգը, որը հնարավորություն է տալիս զգալի ավելացնել վաճառքները, ներգրավել նոր հաճախորդների, պահպանել արդեն գոյություն ունեցողներին, իրականացնել շահութաբեր գործարքներ, իրականացնել բարձրակարգ սպասարկում և այլ պրոցեսներ:

CRM տեխնոլոգիան լայնորեն կիրառվում է հյուրանոցային ոլորտում և այն  թույլ է տալիս կառավարել հաճախորդի հետ փոխհարաբերությունները ընկերության կյանքի բոլոր փուլերում՝ բացահայտելով հաճախորդների կարիքները, նախասիրությունները, ցանկությունները:

Հյուրանոցային բիզնեսում CRM համակարգը արդյունավետ  կիրառվում է  հետևյալ բիզնես գործընթացներում և պրոցեսներում.

  • Հյուրերի մասին տվյալների հավաքագրում՝ անձնական տվյալներ, նախասիրություններ, կապեր, աշխատանքային տվյալներ, ընտանիքի անդամների վերաբերյալ տվյալներ և այլն
  • Հաճախորդների սեգմենտավորում և խմբավորում տարբեր հայտանիշներով՝ սեռ, տարիքային խումբ, սոցիալական, դեմոգրաֆիական և այլ հայտանիշներ
  • B2B ոլորտի աշխատակիցների համար հյուրանոցային ծառայությունների արտոնյալ պայմանների տրամադրում
  • Թիրախային մարքեթինգային միջոցառումների իրականացում
  • SMS, E-mail հաղորդագրությունների ուղարկում
  • IP PBX, Call Center հեռախոսակայանի միջոցով զանգերի կառավարում
  • Ծննդյան և տոնական օրերի անհատական շնորհավորում /հաղորդագրության տեքստի մեջ նշվում է գնորդի անունը/
  • Նախաճաշի, ճաշի և ընթրիքի մասին հիշեցումներ
  • Շնորհակալական նամակների տպագրում
  • Տարատեսակ ակցիաների տեղեկացում
  • Լոյալության ծրագրերի իրականացում
  • Ընտանեկան լոյալության քարտերի և ծրագրերի իրականացում
  • Հաճախորդների ներգրավման աղբյուրների վերլուծություն
  • Հյուրերի խորհրդով նոր հյուրերի ներգրավման ծրագրերի իրականացում և այլն:

 

 


Մեր համակարգերը կարող եք Ձեռք բերել ապառիկ

Պարզ

9900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 1

Օգտագործող: 1

Տվյալներ: 3GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստով

Ընտրել

Հարմար

19900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 2, 3

Օգտագործող: 2, 3

Տվյալներ: 6GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Պրոֆ

39900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 4, 5

Օգտագործող: 4, 5

Տվյալներ: 10GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Այլ

Պետք է

քննարկենք

Համակարգիչ: > 5

Օգտագործող: > 5

Տվյալներ: > 10GB

Դասընթաց: > 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

 

10 պատճառ մեր ծառայություններից օգտվելու համար

 

  1. Ճկուն գնային քաղաքականություն, վճարեք ամսավճարով:
  2. Առավելագույն համապատասխանեցում Ձեր բիզնեսին. ծրագիրն ունի կարգավորումների ճկուն համակարգ, որը թույլ է տալիս վերջինիս լավագույն կերպով հարմարեցնել Ձեր բիզնեսի պահանջներին:
  3. Մեկ ընդհանրական գին. անկախ այն հանգամանքից, թե ծրագրի ինչ գործառույթներից եք օգտվում, դուք միշտ վճարում եք նույն գինը՝ առանց հավելավճարների:
  4. Անվտանգության բարձր մակարդակ. ծրագիրն ունի անվտանգության չորս մակարդակ, որոնք երաշխավորում են Ձեր տվյալների լիարժեք անվտանգությունը:
  5. Դուք չեք վճարում սերվերի համար. Ձեզ անհրաժշետ չէ ձեռք բերել թանկարժեք սերվեր և վճարել սպասարկման համար, մենք կհոգանք այդ ծախսերը:
  6. Անվճար ուսուցում. Լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կարող եք անվճար մասնակցել ամեն ամիս կազմակերպվող ծրագրի ուսուցման դասընթացներին:
  7. Ծրագիրը բազմալեզու է. ծրագիրը ամբողջությամբ հայաֆիկացված է, բայց այն հասանելի է ցանկացած լեզվով կամ լեզուներով:
  8. Արտահանման/ներբեռնման հնարավորություն. ծրագրից օգտվելիս դուք կարող եք հեշտությամբ ներբեռնել կամ արտահանել անհրաժեշտ տեղեկատվությունը:
  9. Անվճար թարմացումներ. լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կստանաք բոլոր ծրագրային թարմացումներն անվճար:
  10. Անվճար սպասարկում. ձեզ հուզող հարցերը կարող եք ուղղել մեր էլ. հասցեին և մենք սեղմ ժամկետներում կպատասխանենք Ձեզ: 


Բիզնեսի կառավարման ավտոմատացված համակարգեր

Share