Գնորդներին վերաբերվող փաստաթղթաշրջանառության կառավարում

Մեր Սոֆթ CRM համակարգը հնարավորություն է տալիս հաշվառել և կառավարել հաճախորդների հետ կապված վաճառքի և սպասարկման ընթացքում բոլոր տեսակի փաստաթղթերը և ելից-մտից փաստաթղթերի մատյանները՝ հաշիվ ապրանքագրեր, նամակներն ու գրություններն, առաջարկներն ու կատարման ակտերը, վճարման հաշիվներ և այլն: CRM համակարգի բոլոր փաստաթղթերը հնարավոր է գեներացնել ձևաթղթերի միջոցով ինչպես նաև կցագրել ֆայլեր կամ օրիգինալ փաստաթղթերը: Փաստաթղթերը կառավարվում են փաստաթղթի կարգավիճակի միջոցով:

Փաստաթղթերի մի մասը փոխկապակցված է Մեր Սոֆթ-ի այլ կառավարման համակարգերի հետ, օրինակ հաշիվ-ապրանքագրերը և վճարման հաշիվը կարելի ստեղծել առևտրի համակարգից և այն հասանելի կլինի նաև CRM համակարգի օգտագործողներին: CRM համակարգում գնորդի կամ գործընկերոջ քարտում ներկայացված են վերջինիս վերաբերվող ողջ փաստաթղթերի բազան, ինչը հնարավորություն է տալիս ստեղծել կազմակերպության ներսում ընդհանրացված և լիարժեք տվյալների միջավայր, որտեղ ցանկացած ստորաբաժանման յուրաքանչյուր աշխատակից կկարողանա փոխկապակցված կերպով համագործակցել և օգտվել տվյալների յուրաքանչյուր իրեն հասանելիք մասից:


Մեր համակարգերը կարող եք Ձեռք բերել ապառիկ

Պարզ

9900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 1

Օգտագործող: 1

Տվյալներ: 3GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստով

Ընտրել

Հարմար

19900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 2, 3

Օգտագործող: 2, 3

Տվյալներ: 6GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Պրոֆ

39900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 4, 5

Օգտագործող: 4, 5

Տվյալներ: 10GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Այլ

Պետք է

քննարկենք

Համակարգիչ: > 5

Օգտագործող: > 5

Տվյալներ: > 10GB

Դասընթաց: > 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

 

10 պատճառ մեր ծառայություններից օգտվելու համար

 

  1. Ճկուն գնային քաղաքականություն, վճարեք ամսավճարով:
  2. Առավելագույն համապատասխանեցում Ձեր բիզնեսին. ծրագիրն ունի կարգավորումների ճկուն համակարգ, որը թույլ է տալիս վերջինիս լավագույն կերպով հարմարեցնել Ձեր բիզնեսի պահանջներին:
  3. Մեկ ընդհանրական գին. անկախ այն հանգամանքից, թե ծրագրի ինչ գործառույթներից եք օգտվում, դուք միշտ վճարում եք նույն գինը՝ առանց հավելավճարների:
  4. Անվտանգության բարձր մակարդակ. ծրագիրն ունի անվտանգության չորս մակարդակ, որոնք երաշխավորում են Ձեր տվյալների լիարժեք անվտանգությունը:
  5. Դուք չեք վճարում սերվերի համար. Ձեզ անհրաժշետ չէ ձեռք բերել թանկարժեք սերվեր և վճարել սպասարկման համար, մենք կհոգանք այդ ծախսերը:
  6. Անվճար ուսուցում. Լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կարող եք անվճար մասնակցել ամեն ամիս կազմակերպվող ծրագրի ուսուցման դասընթացներին:
  7. Ծրագիրը բազմալեզու է. ծրագիրը ամբողջությամբ հայաֆիկացված է, բայց այն հասանելի է ցանկացած լեզվով կամ լեզուներով:
  8. Արտահանման/ներբեռնման հնարավորություն. ծրագրից օգտվելիս դուք կարող եք հեշտությամբ ներբեռնել կամ արտահանել անհրաժեշտ տեղեկատվությունը:
  9. Անվճար թարմացումներ. լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կստանաք բոլոր ծրագրային թարմացումներն անվճար:
  10. Անվճար սպասարկում. ձեզ հուզող հարցերը կարող եք ուղղել մեր էլ. հասցեին և մենք սեղմ ժամկետներում կպատասխանենք Ձեզ: 


Բիզնեսի կառավարման ավտոմատացված համակարգեր

Share