Գործընկերների հաշվառում

Բիզնեսի լիարժեք զարգացման, աշխարհագրության տարածման և ընդլայնման ակտիվ ազդակներ կարող են հանդիսանալ  գործընկեր կազմակերպությունները կամ ֆիզիկական անձինք որոնք հանդիսանալով Ձեր բիզնեսի, բրենդի դաշնակից անվճար, կամ վճարովի հիմունքներով տարածում են ծառայությունների, կամ ապրանքների  մասին ինֆորմացիան դրանցով հետաքրքրված անձանց:

Բուժ հաստատության գործընկերներ հանդիսանում են ապահովագրական ընկերությունները, հյուրանոցների համար լավ գործընկերներ են տուրիստական գործակալությունները նմանապես բժիշկները կարող են հանդիսանալ դեղագործական կամ առողջարանային ծառայություններ տարածող անձինք: Գեղեցկության սրահի գործընկերներ կարող են հանդիսանալ նորաձևության սրահները կամ հագուստի խանութները:

Ցանկացած ոլորտում հնարավոր է բացահայտել բազմաթիվ կազմակերպություններ կամ անհատ մարդկանց և  մասնագետների, որոնք պատրաստ կլինեն տարածել Ձեր կազմակերպության մասին ինֆորմացիան: Մեր Սոֆթի CRM–ը հնարավորություն է տալիս իրականացնել գործընկերների լիարժեք հաշվառում: Գործընկերների մասին ինֆորմացիան հնարավոր է դասակարգել ըստ գործունեության ոլորտների, ուղորդման, տարածաշրջանի և այլն: Գործընկերների ծրագրային հատվածում հնարավոր է իրականացնել ինչպես ֆինանսական այնպես էլ մարքեթինգային ինֆորմացիայի գրանցում, նաև հնարավոր է իրականացնել մարքեթինգային միջոցառումներ, շնորհավորել ծննդյան և տոնական օրերը, հրավիրել ճանաչողական սեմինարների՝ բարձրացնելով Ձեր ապագա և ներկա գործընկերների հավատարմությունը մրցակիցների նկատմամբ:


Մեր համակարգերը կարող եք Ձեռք բերել ապառիկ

Պարզ

9900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 1

Օգտագործող: 1

Տվյալներ: 3GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստով

Ընտրել

Հարմար

19900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 2, 3

Օգտագործող: 2, 3

Տվյալներ: 6GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Պրոֆ

39900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 4, 5

Օգտագործող: 4, 5

Տվյալներ: 10GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Այլ

Պետք է

քննարկենք

Համակարգիչ: > 5

Օգտագործող: > 5

Տվյալներ: > 10GB

Դասընթաց: > 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

 

10 պատճառ մեր ծառայություններից օգտվելու համար

 

  1. Ճկուն գնային քաղաքականություն, վճարեք ամսավճարով:
  2. Առավելագույն համապատասխանեցում Ձեր բիզնեսին. ծրագիրն ունի կարգավորումների ճկուն համակարգ, որը թույլ է տալիս վերջինիս լավագույն կերպով հարմարեցնել Ձեր բիզնեսի պահանջներին:
  3. Մեկ ընդհանրական գին. անկախ այն հանգամանքից, թե ծրագրի ինչ գործառույթներից եք օգտվում, դուք միշտ վճարում եք նույն գինը՝ առանց հավելավճարների:
  4. Անվտանգության բարձր մակարդակ. ծրագիրն ունի անվտանգության չորս մակարդակ, որոնք երաշխավորում են Ձեր տվյալների լիարժեք անվտանգությունը:
  5. Դուք չեք վճարում սերվերի համար. Ձեզ անհրաժշետ չէ ձեռք բերել թանկարժեք սերվեր և վճարել սպասարկման համար, մենք կհոգանք այդ ծախսերը:
  6. Անվճար ուսուցում. Լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կարող եք անվճար մասնակցել ամեն ամիս կազմակերպվող ծրագրի ուսուցման դասընթացներին:
  7. Ծրագիրը բազմալեզու է. ծրագիրը ամբողջությամբ հայաֆիկացված է, բայց այն հասանելի է ցանկացած լեզվով կամ լեզուներով:
  8. Արտահանման/ներբեռնման հնարավորություն. ծրագրից օգտվելիս դուք կարող եք հեշտությամբ ներբեռնել կամ արտահանել անհրաժեշտ տեղեկատվությունը:
  9. Անվճար թարմացումներ. լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կստանաք բոլոր ծրագրային թարմացումներն անվճար:
  10. Անվճար սպասարկում. ձեզ հուզող հարցերը կարող եք ուղղել մեր էլ. հասցեին և մենք սեղմ ժամկետներում կպատասխանենք Ձեզ: 


Բիզնեսի կառավարման ավտոմատացված համակարգեր

Share