Управление маркетинговыми мероприятиями

Մարքեթինգային միջոցառումների պլանավորումը, իրականացումը և արդյունավետության վերահսկումը վաճառքների ծավալների մեծացման կարևորագույն նախապայմաններից են: Մարքեթինգային միջոցառումները տարանջատվում են երկու խմբի ընդհանրացված (օրինակ TV կամ ռադիո գովազդ այս դեպքում հնարավոր չե հաշվառել պոտենցիալ լսարանը) և ուղղորդված նպատակային խմբերի համար(օրինակ ճանաչողական սեմինարներ կամ հատուկ ակցիաների հաճախորդների համար, այս դեպքում մասնակից լսարանը հայտնի է): Մարքեթինգային միջոցառումների գրագետ ու կանխամտածված պլանավորումը ինչպես ծախսերի այնպես էլ լսարանի ընտրության, կապահովվի ներդրումների վերադարձելիության ROI-ի բարձր ցուցանիշներ: Բազմաթիվ նույնիսկ խոշոր կազմակերպություններում որևէ կերպ չի հաշվարկվում մարքեթինգային միջոցառումների արդյունավետությունը: Չի կիրառվում նաև թվային ցուցանիշների որևէ տեսակի մոնիտորինգ, մարքեթինգային բյուջեի հստակ պլանավորում, ծախսերի հաշվարկ, գնորդների կողմից ցուցաբերված ակտիվության հաշվառում և այլն: Արդյունքում կազմակերպությունները անարդյունավետ կերպով վատնում են ֆինանսական միջոցներ որոնք կարող էին ներդրվել մի քան անգամ ավելի շահութաբեր մարքեթինգային միջոցառումներում:

Թվարկված խնդիրների լուծման համար արդյունավետ գործիք է հանդիսանում Մեր Սոֆթ CRM–ի մարքեթինգային միջոցառումների կառավարման ենթահամակարգը: Մեր Սոֆթ CRM-ը հնարավորություն է տալիս պլանավորել և իրականացնել տարբեր մարքեթինգային միջոցառումներ հաշվարկել բյուջեն և իրականացված ծախսերը, գնորդների և պոտենցիալ հաճախորդների կողմից ցուցադրված ակտիվությունը, իրականացված վաճառքները: Այս տվյալների կուտակման շնորհիվ CRM համակարգը հաշվարկում է ֆինանսական միջոցների հետ վերադարձելիության ROI թվային արժեքը: Նաև այս ենթահամակարգի միջոցով հնարավոր է իրականացնել տվյալ մարքեթինգային միջոցառմանը վերաբերվող ֆայլերի և փաստաթղթերի ու հանձնարարականների հաշվառում: 


Прайс-лист

Простой

$19

в месяц

Компьютеры: 1

Пользователи: 1

База данных: 3GB

Обучение: 4 ч. в месяц

Обслуживание по эл. почте

Выбрать

Удобный

$39

в месяц

Компьютеры: 2, 3

Пользователи: 2, 3

База данных: 6GB

Обучение: 4 ч. в месяц

Обслуживание по эл. почте

Выбрать

Проф

$79

в месяц

Компьютеры: 4, 5

Пользователи: 4, 5

База данных: 10GB

Обучение: 4 ч. в месяц

Обслуживание по эл.почте

Выбрать

Другой

Надо

обсудить

Компьютеры: > 5

Пользователи: > 5

База данных: > 10GB

Обучение: > 4 ч. в месяц

Обслуживание по эл. почте

Выбрать

 

10 причин, почему вам нужна наша программа

 

1. Гибкая ценовая политика - Оплата по месяцам.

2. Максимальная адаптивность системы - Программа имеет возможность гибкой настройки - для наилучшего соответствия требованиям вашего бизнеса.

3. Множество функций по одной цене - Не важно, сколько функций и какие именно вы  используете при эксплуатации программы – цена одна, нет необходимости доплачивать.

4. Высокий уровень безопасности - Программа имеет 4 уровня защиты, что обеспечивает наилучшую сохранность вашей информации.

5. Бесплатный сервер - Приобретая услуги у нас, вам не нужно покупать дорогостоящий сервер или платить за обслуживание, все эти расходы мы берем на себя.

6. Бесплатное обучение - Наши клиенты имеют возможность бесплатного участия в ежемесячных тренингах.

7.  Многоязычный интерфейс - Программа функционирует на армянским языке, но есть поддержка и на других языках.

8. Функционал экспорта/импорта - С нашей системой вы можете экспортировать и импортировать любую информацию.

9. Бесплатное обновление программы - Будучи нашим клиентом вы имеете возможность ежемесячно получать бесплатные обновления.

10. Бесплатное обслуживание - Вы можете задавать ваши вопросы по эл. почте и в кратчайшие сроки получать решение ваших проблем.


Share