Մեր Սոֆթի CRM-ը հաճախորդների պահանջմունքների ինդիկատոր է. սեմինար Բլու Բուքի հրավերով

17
Mar.
2016
Anna Balyan
CRM

Առանց CRM-ի անհնար է ճանաչել հաճախորդին, իսկ առանց ճանաչելու հաստատ բիզնեսը կձախողվի. այս եւ այլ  պրակտիկ խորհուրդներ ու ճիշտ որոշում կայացնելու ուղիներ մատնանշեցին Մեր Սոֆթի ներկայացուցիչները՝  Դայմոնդ հաուս բիզնես կենտրոնում կազմակերպված երկօրյա սեմինարին:  Տարբեր ոլորտների գործարարներ ակտիվ մասնակցեցին քննարկումներին՝ բեռնավորվելով նոր գիտելիքներով ու հմտություններով:

Share