Customer Relationship Management

Project Details

Project Goal: Customer relationship management automatisation
Challenges: adaptation of the system according to customer's needs
Duration: 2010 - now
Team: Garegin Sargsyan - Project manager
Gor Rustamyan- Architect
Raffi Baghdasaryan - Developer
Gegham Geghamyan - Quality assistant
Achievements: 37 customers 

Our customers

Harsh competition in the business sector, forces every commercial entity to work hard to maintain their position in the market. In this condition it becomes crucial to gain a competitive advantage. Since the market is overflowing with surplus of goods, the offered goods and services do not differ greatly in price and quality. Therefore, the individualisation of the work with the customer is becoming vital. This would be impossible without automation. Developed by our company, the “Marketing and Information Management” CRM system can be the best solution to these kinds of problems. It is intended to bring together disparate items of data into a coherent body of information; the system is suitable for the purposes of decision making. The system is intended to simplify the working procedure with customers and clients, information management, and target application, for instance, conducting statistics, forming target groups, etc. Instead of a plethora of unrelated data, this tool combines various inputs and presents integrated reports.

CRM ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԳԱՂԱՓԱՐՆԵՐԸ

  • Կազմակերպությունների ցուցակ (դեղին էջեր, պատճենահանում ուղղորդված կազմակերպությունների ցուցակի մեջ, դասակարգում ըստ գործունեության խմբերի),
  • Ուղղորդված կազմակերպությունների ցուցակ կամ բանակցող գործընկերներ (պատճենահանում գնորդների ցուցակ, դասակարգում ըստ գործունեության խմբերի, ստատուսների, գործակալների, կարևորության աստիճանի),

 
  • Ուղղորդված կազմակերպության դիրքը քարտեզի վրա,

  • Մարքեթինգային միջոցառումներ,
  • Մարքեթինգային ստատուսներ (ուղղորդված կազմակերպությունների հարաբերությունները որոշակի մակարդակներում տարանջատելու նպատակով),
  • Կազմակերպության գործունեության խմբեր,
  • Ուղղորդումներ (ապրանքի կամ մատուցվող ծառայությունների մասով),

  • Փաստաթղթերի ձևեր. իրականացվում են դինամիկ կերպով,
  • Էլ. նամակների ձևեր. իրականացվում են դինամիկ կերպով,

 

ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

  • Նամակների և ծրարների տպագրություն,
  • Առաջարկի ուղարկում փոստով,
  • Առաջարկի ուղարկում էլ. փոստով,
  • Հեռախոսազանգ`ելքային,
  • Հեռախոսազանգ` մուտքային,
  • Հանդիպումներ,
  • Պայմանավորվածությունների (հանդիպման, հեռախոսազանգերի, էլ. նամաների ուղարկման, առաջարկի ուղարկման) ժամանակացույց,
  • SMS-ի ուղարկում դիմամիկ տեքստով,
  • Ֆաքսի ուղարկում:

 

ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ԿԱԶՄՈՒՄ ԵՎ ԱՐԽԻՎԱՑՈՒՄ

Համակարգը թույլ է տալիս հեշտությամբ կազմել և կուտակել տարատեսակ փաստաթղթեր:

  • Ըստ իրականացված գործառույթների,
  • Ըստ քարտեզի վրա կազմակերպության դիրքերի բաշխվածության,
  • Գործառույթների մատյան:
  • Ամսական պարտադիր հաշվետվություններ:

ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

  • Պաշտպանված տվյալների բազա:
  • Օգտագործողների իրավունքների սահմանափակում:
  • Ցանկացած տեսակի փաստաթղթերի անհատական և դինամիկ ստեղծման հնարավորություն:
  • Ճկուն և ինտուիտիվ ինտերֆեյս:
  • Ինտեգրացիա այլ համակարգերի հետ:
  • Անհատական ֆունկցիոնալի ներդրման հնարավորություն:

Group and Types of Services

Procedures

Expenses

Registering visitors

Registering employees

Employee Labor Percentage

Realization/Payment

Pricelist

Appointment scheduling

Dental examination/Diagnosis

Planning and Treatment

Sync with Google Calendar

Share