CRM system, phone calls management module IPPBX, Call Center, Service Desk, Help Desk services and sales management tool

16
Apr.
2016
Anna Balyan
CRM

CRM համակարգ. հեռախոսազանգերի կառավարման մոդուլ IPPBX, Call Center,

սպարսարկման Service Desk, Help Desk և վաճառքների կառավարման գործիք

Մեր Սոֆթ CRM-ի հեռախոսազանգերի կառավարման բաժինը՝ IPPBX կամ հեռախոսակապի կենտրոնը Call Center, հնարավորություն է տալիս զուգահեռ թե՛ խոսել հեռախոսով, թե՛ ստուգել  զանգողի տվյալները. ով է, ինչ ընկերություն է ներկայացնում, ինչ վերաբերմունք ունի Ձեր ապրանքի կամ ծառայության հանդեպ, ինչպիսի կապեր ունի, երբ ենք վերջին անգամ ունեցել որևէ գործնական հարաբերություն զանգահարող հաճախորդի հետ: Հեռախոսզանգերի կառավարման մոդուլը IPPBX, Call Center համակցված է CRM համակարգի, Service Desk, Help Desk հաճախորդների սպասարկման և հայտերի կառավարման համակարգերի հետ, ինչը թույլ է տալիս օպտիմալացնել սպասարկման բիզնես պրոցեսը, կրճատել սպասարկման ծախսերը և բարձրացնել հաճախորդների սպասարկման մակարդակը: Հեռախոսազանգերի կառավարման համակարգը նաև մաս կազմելով վաճառքի բիզնես պրոցեսում կամ գործընթացում, հնարավորություն է տալիս իրականացնել արդյունք վաճառքի կառավարում: Գնորդի ձեռքբերման հարցումը,  պարունակելով հեռախոսազանգի  ձայնագրությունը, գրանցվելով CRM համակարգում թույլ կտա առավել թափանցիկ կերպով վերահսկել վաճառքի պրոցեսը՝ գնորդի հարցումից մինչ վաճառքի ձագար:

Բացի այդ, համակարգը օգնում է վերլուծել հեռախոսազանգերը՝ ըստ բովանդակության, ըստ տևողության, ըստ ժամանակագրության, ըստ պատասխանողի եւ այլն:

Share