CRM-ի սխալները: Իսկ գործնականում ինչպիսի՞ սխալների եք բախվում դուք

28
Mar.
2016
Մարիամ Ռուստամյան
CRM

CRM-ի սխալները

 

Վերլուծելով շուկան այս պահին, մենք կարող ենք ասել, որ CRM-ը դառնում է բիզնեսի հաջողության կարևորագույն բանալին: Այն պարզ է հնչում, բայց կան շատ <<ստորջրյա ժայռեր>>, որոնք կարող են թանկ արժենալ ընկերությունների համար: Այնպես որ, առաջարկում եմ խոսել CRM-ի սխալների մասին: CRM-ի սխալների օրինակներ կարող են  լինել հետևյալները.

• հաճախորդների սպասարկման փորձի անչափելիությունը. սա մի իրավիճակ է, երբ  ընկերությունը չափազանց շատ է կենտրոնանում հաճախորդների պահանջների վրա, բայց երբեք ուշադրություն չի դարձնում, թե ինչպես է պետք բավարարել այդ պահանջները: Սա նշանակում է, որ ընկերությունը չի գնահատում կամ ոչ բավարար չափով է գնահատում հետևյալ հինգ առանցքային ցուցանիշները՝ հաճախորդի հարցմանը պատասխանելու ժամանակը, հաճախորդի խնդիրները լուծելու տևողությունը, այն հաճախորդների տոկոսը, ովքեր գտնում են այն, ինչ փնտրում են, հաճախորդների վարկանիշն ընդհանուր առմամբ և  բոլոր հնարավոր ուղիներով հաճախորդների հետ շփման ծավալները:

• հատվածական (թերի) տվյալների պահպանումը. ոչ ամբողջական տվյալները կարող են հանգեցնել ապատեղեկացվածության: Չկա ոչինչ ավելի վատ, քան հաճախորդի վերաբերյալ սխալ/բացակայող տեղեկատվությունը: Այս դեպքում, հաճախորդը կարող է կարծել, որ դուք չեք հետաքրքրվում իրենով, ինչի արդյունքում, դուք ընդմիշտ կորցնում եք նրան:

• Նորարարություններին չհետևելը. ժամանակակից տեխնոլոգիաների աշխարհում մենք պարտավոր ենք հետևել նոր լուծումներին և ժամանակին իրագործել դրանք՝ մեր հաճախորդների համար հետաքրքիր և <<հարմար>> լինելու համար:

Իսկ գործնականում ինչպիսի՞ սխալների եք բախվել դուք:

Share