Маркетинг

Project Details

Project Goal: Հաճախորդների հետ փոխհարաբերությունների կառավարման գործընթացի ավտոմատացում:
Challenges: Կառավարման մեթոդներից ելնելով համակարգի ադապտացում ըստ հաճախորդի պահանջի.
Duration: 2010 - now
Team: Garegin Sargsyan - Project Manager
Gor Rustamyan - Architect
Raffi Baghdasaryan - Developer
Gegham - Quality assistant
Achievements: 30 customers 2013

Заказчики

В жестких конкурентных условиях сферы бизнеса каждый субъект стремиться занять или сохранить свое место на рынке, по этой причине возникает необходимость стремления к превосходству над конкурентами. В условиях перенасыщенности рынка индивидуальный подход к каждому клиенту становится необходимостью, из-за объемов работы это почти не реально осуществлять без автоматизации.  Решением этой, а также ряда других важных задач может послужить «Система управления маркетингом и информацией» (CRM), разработанная ООО «Мер Софт». Она предназначена для систематизирования данных, кажущихся неуправляемыми, а также сбора этих данных в единую базу. 

CRM ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԳԱՂԱՓԱՐՆԵՐԸ

  • Կազմակերպությունների ցուցակ (դեղին էջեր, պատճենահանում ուղղորդված կազմակերպությունների ցուցակի մեջ, դասակարգում ըստ գործունեության խմբերի),
  • Ուղղորդված կազմակերպությունների ցուցակ կամ բանակցող գործընկերներ (պատճենահանում գնորդների ցուցակ, դասակարգում ըստ գործունեության խմբերի, ստատուսների, գործակալների, կարևորության աստիճանի),

 
  • Ուղղորդված կազմակերպության դիրքը քարտեզի վրա,

  • Մարքեթինգային միջոցառումներ,
  • Մարքեթինգային ստատուսներ (ուղղորդված կազմակերպությունների հարաբերությունները որոշակի մակարդակներում տարանջատելու նպատակով),
  • Կազմակերպության գործունեության խմբեր,
  • Ուղղորդումներ (ապրանքի կամ մատուցվող ծառայությունների մասով),

  • Փաստաթղթերի ձևեր. իրականացվում են դինամիկ կերպով,
  • Էլ. նամակների ձևեր. իրականացվում են դինամիկ կերպով,

 

ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

  • Նամակների և ծրարների տպագրություն,
  • Առաջարկի ուղարկում փոստով,
  • Առաջարկի ուղարկում էլ. փոստով,
  • Հեռախոսազանգ`ելքային,
  • Հեռախոսազանգ` մուտքային,
  • Հանդիպումներ,
  • Պայմանավորվածությունների (հանդիպման, հեռախոսազանգերի, էլ. նամաների ուղարկման, առաջարկի ուղարկման) ժամանակացույց,
  • SMS-ի ուղարկում դիմամիկ տեքստով,
  • Ֆաքսի ուղարկում:

 

ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ԿԱԶՄՈՒՄ ԵՎ ԱՐԽԻՎԱՑՈՒՄ

Համակարգը թույլ է տալիս հեշտությամբ կազմել և կուտակել տարատեսակ փաստաթղթեր:

  • Ըստ իրականացված գործառույթների,
  • Ըստ քարտեզի վրա կազմակերպության դիրքերի բաշխվածության,
  • Գործառույթների մատյան:
  • Ամսական պարտադիր հաշվետվություններ:

 

ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

  • Պաշտպանված տվյալների բազա:
  • Օգտագործողների իրավունքների սահմանափակում:
  • Ցանկացած տեսակի փաստաթղթերի անհատական և դինամիկ ստեղծման հնարավորություն:
  • Ճկուն և ինտուիտիվ ինտերֆեյս:
  • Ինտեգրացիա այլ համակարգերի հետ:
  • Անհատական ֆունկցիոնալի ներդրման հնարավորություն:
  •  

Отзывы


Share