Աշխատակազմի կառավարում

Հարգելի գործընկեր՝
Շնորհակալ ենք Մեր Սոֆթ ընկերության Աշխատակազմի կառավարման համակարգի շրջանակներում ցուցաբերած հետաքրքրության համար

HR management system

Եթե դուք՝

  • » մասնագետ եք, ով խորհդատվություն է տալիս տարբեր կազմակերպություններում, կամ աշխատում է աշխատակազմի, մարդկային ռեսուրսների կառավարման բաժնում,
  • » ընկերություն եք, որը մատուցում է հաշվապահական ծառայություն կամ աշխատակիցների ընդունում, վերապարաստում, ատեստավորում,
  • » բլոգի կամ թեմատիկ ռեսուրսի հեղինակ եք, որը ծանոթացնում է ընթերցողին ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների հնարավորություններին, բիզնեսի վարման նոր մեթոդներին

միացեք Մեր Սոֆթ ընկերության գործընկերոջ ծրագրին Mer Soft partnership

Եթե դուք օգտագործում եք, կամ ներմուծում եք աշխատաժամանակի հաշվառման տարատեսակ սարքավորումներ, ապա մենք ուրախ կլինենք ինտեգրել մեր համակարգերը Ձեր գործիքներին՝ հաճախորդին էլ ավելի որակյալ և բարձրակարգ ծառայություն մատուցելու նպատակով:

Որքա՞ն կարելի է գումար վաստակել?

Մենք առաջարկում ենք մեր գործընկերներին սկսած 10% վարձատրություն վաճառքից:

Մենք առաջարկում ենք համատեղ իրականացնել համակարգի սպասարկման, ուսուցման և խորհրդատվական ծառայություններ, որտեղից դուք կկարողանաք բավականին գումար աշխատել և տնտեսել մատուցվող ծառայության ժամանակը:


Մեր համակարգերը կարող եք Ձեռք բերել ապառիկ

Պարզ

9900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 1

Օգտագործող: 1

Տվյալներ: 3GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստով

Ընտրել

Հարմար

19900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 2, 3

Օգտագործող: 2, 3

Տվյալներ: 6GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Պրոֆ

39900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 4, 5

Օգտագործող: 4, 5

Տվյալներ: 10GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Այլ

Պետք է

քննարկենք

Համակարգիչ: > 5

Օգտագործող: > 5

Տվյալներ: > 10GB

Դասընթաց: > 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

 

10 պատճառ մեր ծառայություններից օգտվելու համար

 

  1. Ճկուն գնային քաղաքականություն, վճարեք ամսավճարով:
  2. Առավելագույն համապատասխանեցում Ձեր բիզնեսին. ծրագիրն ունի կարգավորումների ճկուն համակարգ, որը թույլ է տալիս վերջինիս լավագույն կերպով հարմարեցնել Ձեր բիզնեսի պահանջներին:
  3. Մեկ ընդհանրական գին. անկախ այն հանգամանքից, թե ծրագրի ինչ գործառույթներից եք օգտվում, դուք միշտ վճարում եք նույն գինը՝ առանց հավելավճարների:
  4. Անվտանգության բարձր մակարդակ. ծրագիրն ունի անվտանգության չորս մակարդակ, որոնք երաշխավորում են Ձեր տվյալների լիարժեք անվտանգությունը:
  5. Դուք չեք վճարում սերվերի համար. Ձեզ անհրաժշետ չէ ձեռք բերել թանկարժեք սերվեր և վճարել սպասարկման համար, մենք կհոգանք այդ ծախսերը:
  6. Անվճար ուսուցում. Լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կարող եք անվճար մասնակցել ամեն ամիս կազմակերպվող ծրագրի ուսուցման դասընթացներին:
  7. Ծրագիրը բազմալեզու է. ծրագիրը ամբողջությամբ հայաֆիկացված է, բայց այն հասանելի է ցանկացած լեզվով կամ լեզուներով:
  8. Արտահանման/ներբեռնման հնարավորություն. ծրագրից օգտվելիս դուք կարող եք հեշտությամբ ներբեռնել կամ արտահանել անհրաժեշտ տեղեկատվությունը:
  9. Անվճար թարմացումներ. լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կստանաք բոլոր ծրագրային թարմացումներն անվճար:
  10. Անվճար սպասարկում. ձեզ հուզող հարցերը կարող եք ուղղել մեր էլ. հասցեին և մենք սեղմ ժամկետներում կպատասխանենք Ձեզ: 


Բիզնեսի կառավարման ավտոմատացված համակարգեր

Share