Project Details
| Project Goal: | Հաճախորդների հետ փոխհարաբերությունների կառավարման գործընթացի ավտոմատացում: |
| Challenges: | Կառավարման մեթոդներից ելնելով համակարգի ադապտացում ըստ հաճախորդի պահանջի. |
| Duration: | 2010 - now |
| Team: | Garegin Sargsyan - Project Manager Gor Rustamyan - Architect Raffi Baghdasaryan - Developer Gegham - Quality assistant |
| Achievements: | 30 customers 2013 |
В жестких конкурентных условиях сферы бизнеса каждый субъект стремиться занять или сохранить свое место на рынке, по этой причине возникает необходимость стремления к превосходству над конкурентами. В условиях перенасыщенности рынка индивидуальный подход к каждому клиенту становится необходимостью, из-за объемов работы это почти не реально осуществлять без автоматизации. Решением этой, а также ряда других важных задач может послужить «Система управления маркетингом и информацией» (CRM), разработанная ООО «Мер Софт». Она предназначена для систематизирования данных, кажущихся неуправляемыми, а также сбора этих данных в единую базу.

CRM ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԳԱՂԱՓԱՐՆԵՐԸ
- Կազմակերպությունների ցուցակ (դեղին էջեր, պատճենահանում ուղղորդված կազմակերպությունների ցուցակի մեջ, դասակարգում ըստ գործունեության խմբերի),
- Ուղղորդված կազմակերպությունների ցուցակ կամ բանակցող գործընկերներ (պատճենահանում գնորդների ցուցակ, դասակարգում ըստ գործունեության խմբերի, ստատուսների, գործակալների, կարևորության աստիճանի),

- Ուղղորդված կազմակերպության դիրքը քարտեզի վրա,

- Մարքեթինգային միջոցառումներ,
- Մարքեթինգային ստատուսներ (ուղղորդված կազմակերպությունների հարաբերությունները որոշակի մակարդակներում տարանջատելու նպատակով),
- Կազմակերպության գործունեության խմբեր,
- Ուղղորդումներ (ապրանքի կամ մատուցվող ծառայությունների մասով),

- Փաստաթղթերի ձևեր. իրականացվում են դինամիկ կերպով,
- Էլ. նամակների ձևեր. իրականացվում են դինամիկ կերպով,


ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
- Նամակների և ծրարների տպագրություն,
- Առաջարկի ուղարկում փոստով,
- Առաջարկի ուղարկում էլ. փոստով,
- Հեռախոսազանգ`ելքային,
- Հեռախոսազանգ` մուտքային,
- Հանդիպումներ,
- Պայմանավորվածությունների (հանդիպման, հեռախոսազանգերի, էլ. նամաների ուղարկման, առաջարկի ուղարկման) ժամանակացույց,
- SMS-ի ուղարկում դիմամիկ տեքստով,
- Ֆաքսի ուղարկում:

ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ԿԱԶՄՈՒՄ ԵՎ ԱՐԽԻՎԱՑՈՒՄ
Համակարգը թույլ է տալիս հեշտությամբ կազմել և կուտակել տարատեսակ փաստաթղթեր:
- Ըստ իրականացված գործառույթների,
- Ըստ քարտեզի վրա կազմակերպության դիրքերի բաշխվածության,
- Գործառույթների մատյան:
- Ամսական պարտադիր հաշվետվություններ:
ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
- Պաշտպանված տվյալների բազա:
- Օգտագործողների իրավունքների սահմանափակում:
- Ցանկացած տեսակի փաստաթղթերի անհատական և դինամիկ ստեղծման հնարավորություն:
- Ճկուն և ինտուիտիվ ինտերֆեյս:
- Ինտեգրացիա այլ համակարգերի հետ:
- Անհատական ֆունկցիոնալի ներդրման հնարավորություն:








































