CRM գաղափարախոսություն կամ հաճախորդների կառավարման ռազմավարություն

Ցանկացած բիզնեսի փիլիսոփայության հիմնաքար հանդիսանում է հաճախորդը  ինչպես նաև մեկ նոր հաճախորդի ներգրավումը մի քանի անգամ  ավելի թանկ արժե քան եղած հին և լոյալ  հաճախորդների պահպանումը:  CRM-ի գաղափարախոսությունը կառուցված է հաճախորդի, պատվիրատուի, կամ գնորդի շուրջ: CRM–ը կազմակերպության, վաճառքի, սպասարկման և մարքեթինգի ստորաբաժանումների և այդ ստորաբաժանումների աշխատակիցների կողմից որդեգրված ռազմավարություն է, որը թույլ է տալիս կառավարել հաճախորդի հետ փոխհարաբերությունները կյանքի ողջ ցիկլերով տվյալ կազմակերպությունում, հաշվի առնելով՝ տվյալ հաճախորդի կարիքները, նախասիրությունները, ցանկությունները:  

Հաճախորդակողմնորոշված գաղափարախոսության որդեգրման և արդյունավետ կիրառման դեպքում կազմակերպությունները և նրանց աշխատակիցները պետք է պատրաստ լինեն վերանայել վաճառքի իրականացման, սպասարկման հաճախորդի հետ շփման, կարիքների բացահայտման և բազմաթիվ այլ ներքին բիզնես պրոցեսների օգուտը:

Նման ռազմավարությունը ոչ թե յուրաքանչուր հաճախորդների քմահաճույքների բավարարման ռազմավարություն է՝ այլ կոշտ մրցակցային ու գերհագեցած շուկայական պայմաններում գնորդների հետ անհատականացված վերաբերմունքի շնորհիվ մրցակիցների նկատմամբ առավելությունների ձեռք բերման հնարավորություն:

 

Դիտարկենք մի օրինակ CRM գաղափարախոսությունը առավել ակնհայտ պատկերացնելու համար:

Ցանկացած մարդու հաճելի է, երբ նա գործ է ունենում այնպիսի փոքր կազմակերպության կամ խանութի հետ որտեղ իրեն սպասարկում է այդ փոքր կազմակերպության տնօրենը կամ ընդամենը մեկ աշխատակից, որը անձամբ հիշում է իրեն, իր նախասիրությունները, ճաշակը, նա նաև մտապահել է իր ցանկությունները և կարիքները, նա նույնիսկ հիշում է թե ինչ եք դուք գնել իրենց կազմակերպությունից անցած անգամ: Ինչու չէ նաև Ձեզ հաճելի է, երբ դուք ստանում եք բոնուս նվերներ գնումներ կատարելիս կամ Ձեր ծննդյան օրվա կապակցությամբ: Այս ամբողջ ինֆորմացիան Ձեր մասին կուտակված է ընդհամենը մեկ տեղում՝ այդ կազմակերպության տնօրենի ուղեղում: Այս ինֆորմացիայի անթերի և գրագետ հավաքագրումն ու օպերատիվ օգտագործումը հաճախորդի կարիքների բավարարման համար լավագույն CRM օրինակն է: Ցավոք այդ փոքր կազմակերպությունները ընդլայնվելիս, եթե նույնիսկ նրանց աշխատակիցները մի քանի հոգի են, չեն կարողանում պահպանել կորպորատիվ հիշողությունը իրենց հաճախորդների վերաբերյալ, ինչի հետևանքով անհետ կորչում է ահռելի ծավալով թանկարժեք ինֆորմացիա, որի օպերատիվ կիրառումը և վերլուծությունը կարող էր ավելացնել բիզնեսի ծավալները և եկամտաբերությունը: Մեծ մասշտաբների դեպքում այդ ինֆորմացիայի հավաքագրման և վերամշակման համար անհրաժեշտ են հատուկ կառավարման CRM ավտոմատացված համակարգեր:


Մեր համակարգերը կարող եք Ձեռք բերել ապառիկ

Պարզ

9900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 1

Օգտագործող: 1

Տվյալներ: 3GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստով

Ընտրել

Հարմար

19900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 2, 3

Օգտագործող: 2, 3

Տվյալներ: 6GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Պրոֆ

39900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 4, 5

Օգտագործող: 4, 5

Տվյալներ: 10GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Այլ

Պետք է

քննարկենք

Համակարգիչ: > 5

Օգտագործող: > 5

Տվյալներ: > 10GB

Դասընթաց: > 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

 

10 պատճառ մեր ծառայություններից օգտվելու համար

 

  1. Ճկուն գնային քաղաքականություն, վճարեք ամսավճարով:
  2. Առավելագույն համապատասխանեցում Ձեր բիզնեսին. ծրագիրն ունի կարգավորումների ճկուն համակարգ, որը թույլ է տալիս վերջինիս լավագույն կերպով հարմարեցնել Ձեր բիզնեսի պահանջներին:
  3. Մեկ ընդհանրական գին. անկախ այն հանգամանքից, թե ծրագրի ինչ գործառույթներից եք օգտվում, դուք միշտ վճարում եք նույն գինը՝ առանց հավելավճարների:
  4. Անվտանգության բարձր մակարդակ. ծրագիրն ունի անվտանգության չորս մակարդակ, որոնք երաշխավորում են Ձեր տվյալների լիարժեք անվտանգությունը:
  5. Դուք չեք վճարում սերվերի համար. Ձեզ անհրաժշետ չէ ձեռք բերել թանկարժեք սերվեր և վճարել սպասարկման համար, մենք կհոգանք այդ ծախսերը:
  6. Անվճար ուսուցում. Լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կարող եք անվճար մասնակցել ամեն ամիս կազմակերպվող ծրագրի ուսուցման դասընթացներին:
  7. Ծրագիրը բազմալեզու է. ծրագիրը ամբողջությամբ հայաֆիկացված է, բայց այն հասանելի է ցանկացած լեզվով կամ լեզուներով:
  8. Արտահանման/ներբեռնման հնարավորություն. ծրագրից օգտվելիս դուք կարող եք հեշտությամբ ներբեռնել կամ արտահանել անհրաժեշտ տեղեկատվությունը:
  9. Անվճար թարմացումներ. լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կստանաք բոլոր ծրագրային թարմացումներն անվճար:
  10. Անվճար սպասարկում. ձեզ հուզող հարցերը կարող եք ուղղել մեր էլ. հասցեին և մենք սեղմ ժամկետներում կպատասխանենք Ձեզ: 


Բիզնեսի կառավարման ավտոմատացված համակարգեր

Share