Управление взаимоотношениями с клиентами

Детали проекта

Цель: Автоматизация процессов управления взаимоотношениями с клиентами. 
Задачи:

Адаптация программы согласно требованиям клиента исходя из методов управления

Начало: С 2010 года по настоящее время
Команда: Гарегин Саргсян - руководитель проекта
Гор Рустамян - архитектор
Раффи Багдасарян - разработчик
Гегам Гегамян- тестировщик
Достижения: 37 клиентов 

Заказчики

Со стороны компании “MERSOFT”, создана программа по выявлению ключевых внутренних и внешних проблем предприятия, и разработка оптимальных способов их решения. Причиной такой стратегии, явилась проблема осознания конкретных потребностей, в которых нуждается та или иная компания. В условиях жесткой конкуренции, когда любой субъект, занимающийся бизнесом в сфере торговли, стремится занять и сохранить доминирующее положение на рынке, огромное значение приобретает фактор конкурентоспособности. В условиях перенасыщенности рынка, когда предлагаемые товары и услуги не обладают строго определенными и выраженными ценовыми или качественными различиями, очень важна индивидуальная работа с покупателем. Решением этой и ряда других важнейших задач может являться разработанная нашей компанией Система CRM “Управление маркетингом и информацией”.  Краткий обзор системы представлен ниже.

CRM ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԳԱՂԱՓԱՐՆԵՐԸ

  • Կազմակերպությունների ցուցակ (դեղին էջեր, պատճենահանում ուղղորդված կազմակերպությունների ցուցակի մեջ, դասակարգում ըստ գործունեության խմբերի),
  • Ուղղորդված կազմակերպությունների ցուցակ կամ բանակցող գործընկերներ (պատճենահանում գնորդների ցուցակ, դասակարգում ըստ գործունեության խմբերի, ստատուսների, գործակալների, կարևորության աստիճանի),

 
  • Ուղղորդված կազմակերպության դիրքը քարտեզի վրա,

  • Մարքեթինգային միջոցառումներ,
  • Մարքեթինգային ստատուսներ (ուղղորդված կազմակերպությունների հարաբերությունները որոշակի մակարդակներում տարանջատելու նպատակով),
  • Կազմակերպության գործունեության խմբեր,
  • Ուղղորդումներ (ապրանքի կամ մատուցվող ծառայությունների մասով),

  • Փաստաթղթերի ձևեր. իրականացվում են դինամիկ կերպով,
  • Էլ. նամակների ձևեր. իրականացվում են դինամիկ կերպով,

 

ԳՈՐԾՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

  • Նամակների և ծրարների տպագրություն,
  • Առաջարկի ուղարկում փոստով,
  • Առաջարկի ուղարկում էլ. փոստով,
  • Հեռախոսազանգ`ելքային,
  • Հեռախոսազանգ` մուտքային,
  • Հանդիպումներ,
  • Պայմանավորվածությունների (հանդիպման, հեռախոսազանգերի, էլ. նամաների ուղարկման, առաջարկի ուղարկման) ժամանակացույց,
  • SMS-ի ուղարկում դիմամիկ տեքստով,
  • Ֆաքսի ուղարկում:

 

ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐԻ ԿԱԶՄՈՒՄ ԵՎ ԱՐԽԻՎԱՑՈՒՄ

Համակարգը թույլ է տալիս հեշտությամբ կազմել և կուտակել տարատեսակ փաստաթղթեր:

  • Ըստ իրականացված գործառույթների,
  • Ըստ քարտեզի վրա կազմակերպության դիրքերի բաշխվածության,
  • Գործառույթների մատյան:
  • Ամսական պարտադիր հաշվետվություններ:

ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

  • Պաշտպանված տվյալների բազա:
  • Օգտագործողների իրավունքների սահմանափակում:
  • Ցանկացած տեսակի փաստաթղթերի անհատական և դինամիկ ստեղծման հնարավորություն:
  • Ճկուն և ինտուիտիվ ինտերֆեյս:
  • Ինտեգրացիա այլ համակարգերի հետ:
  • Անհատական ֆունկցիոնալի ներդրման հնարավորություն:

Группы и типы услуг

Процедуры

Затраты

Регистрация посетителя

Регистрация сотрудника

Процент сотрудника

Реализация/оплата

Прайслист

Планирование графика

Обследование/Диагноз

Планирование и Лечение

Синхронизация с Google Calendar-ом

Share