Ատամնաբուժարանի բիզնես գործընթացներ

Բիզնես գործընթացներ

Ատամնաբուժական բիզնեսի ավտոմատացման դեպքում արդյունավետությունը ուղիղ համեմատական է բիզնես գործընթացների գրագետ նկարագրմանը:

Ատամնաբուժական ոլորտում բիզնես գործընթացները բաժանվում են երեք հիմնական խմբերի՝ առաջնային (հիմնական), աջակցող (օժանդակ, օգնական) և զարգացմանն ուղղված բիզնես գործընթացներ:

Հիմնական – առաջնային բիզնես գործընթացներն են.

  • Ախտորոշում
  • Բուժման պլանավորում
  • Ֆինանսական պլանավորում
  • Հաճախորդի/հիվանդի հետ համաձայնության փաստաթղթավորում
  • Բուժում
  • Հետբուժական սպասարկում

Օժանդակ կամ օգնական բիզնես գործընթացներն են.

  • Հիվանդի քարտի բացում
  • Հիվանդի հերթագրում
  • Արագամաշ առարկաների, դեղորայքի, հումքի մատակարարում և պահեստավորում
  • Հիվանդին բժշկական ծառայության վաճառքի և դրան առնչվող հաշվապահական գործառույթներ՝ կանխավճարի ստացում, պարտքի մարում և այլն
  • Հետագա բուժզնման, հիվանդություների կանխարգելման այցելությունների հիշեցում և այլն

Ավտոմատացման համար անհրաժեշտ զարգացնող բիզնես գործընթացներն են.

  • Մարքեթինգային բնույթի գործընթացների մշակում և ներդրում
  • Ծննդյան և տոնական օրերի շնորհավորանքների ուղարկում
  • Բոնուսային, լոյալության ծրագրերի ներդրում
  • SMS հաղորդագրությամբ հիվանդի հերթագրման մասին հիշեցում
  • Հաճախորդի հավատարմության չափման և հետագա քայլերի իրականացման գործառույթներ
  • Կատարված բուժ ծառայության վերաբերյալ հաճախորդների բողոքների կառավարում և այլն:

Մեր համակարգերը կարող եք Ձեռք բերել ապառիկ

Պարզ

9900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 1

Օգտագործող: 1

Տվյալներ: 3GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստով

Ընտրել

Հարմար

19900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 2, 3

Օգտագործող: 2, 3

Տվյալներ: 6GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Պրոֆ

39900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 4, 5

Օգտագործող: 4, 5

Տվյալներ: 10GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Այլ

Պետք է

քննարկենք

Համակարգիչ: > 5

Օգտագործող: > 5

Տվյալներ: > 10GB

Դասընթաց: > 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

 

10 պատճառ մեր ծառայություններից օգտվելու համար

 

  1. Ճկուն գնային քաղաքականություն, վճարեք ամսավճարով:
  2. Առավելագույն համապատասխանեցում Ձեր բիզնեսին. ծրագիրն ունի կարգավորումների ճկուն համակարգ, որը թույլ է տալիս վերջինիս լավագույն կերպով հարմարեցնել Ձեր բիզնեսի պահանջներին:
  3. Մեկ ընդհանրական գին. անկախ այն հանգամանքից, թե ծրագրի ինչ գործառույթներից եք օգտվում, դուք միշտ վճարում եք նույն գինը՝ առանց հավելավճարների:
  4. Անվտանգության բարձր մակարդակ. ծրագիրն ունի անվտանգության չորս մակարդակ, որոնք երաշխավորում են Ձեր տվյալների լիարժեք անվտանգությունը:
  5. Դուք չեք վճարում սերվերի համար. Ձեզ անհրաժշետ չէ ձեռք բերել թանկարժեք սերվեր և վճարել սպասարկման համար, մենք կհոգանք այդ ծախսերը:
  6. Անվճար ուսուցում. Լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կարող եք անվճար մասնակցել ամեն ամիս կազմակերպվող ծրագրի ուսուցման դասընթացներին:
  7. Ծրագիրը բազմալեզու է. ծրագիրը ամբողջությամբ հայաֆիկացված է, բայց այն հասանելի է ցանկացած լեզվով կամ լեզուներով:
  8. Արտահանման/ներբեռնման հնարավորություն. ծրագրից օգտվելիս դուք կարող եք հեշտությամբ ներբեռնել կամ արտահանել անհրաժեշտ տեղեկատվությունը:
  9. Անվճար թարմացումներ. լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կստանաք բոլոր ծրագրային թարմացումներն անվճար:
  10. Անվճար սպասարկում. ձեզ հուզող հարցերը կարող եք ուղղել մեր էլ. հասցեին և մենք սեղմ ժամկետներում կպատասխանենք Ձեզ: 


Բիզնեսի կառավարման ավտոմատացված համակարգեր

Share