Ատամնաբուժարանի հաճախորդների սպասարկում

Հաճախորդների սպասարկում

Հաճախորդի սպասարկումը կամ սպասարկմանն առնչվող աշխատանքները առանցքային նշանակություն ունեն հաճախորդի համար: Այսօրվա հաճախորդը բավականաչափ քմահաճ է և դժվար է նրան գոհացնել միայն բարձրորակ ծառայությամբ: Որպեսզի հաճախորդը ոչ միայն ծառայությունը բարձրորակ համարի, այլև զգա առավել հոգատար վերաբերմունք և տվյալ կլինիկան խորհուրդ տա իր ծանոթներին, կլինիկայի ղեկավարը պետք է խիստ ուշադրություն դարձնի հաճախորդի սպասարկման ամբողջ գործընթացի յուրաքանչյուր օղակի վրա:

Ստոմատոլագիական ոլորտում հաճախորդի սպասարկումն առավել բարդ գործընթաց է, քանի որ այստեղ հաճախորդը նաև հիվանդ է և շատ դեպքերում դիմում է սուր ցավի առկայությամբ: Այդ պատճառով, հիվանդը կարող է հրաժարվել ծառայությունից նույնիսկ նախքան բժշկին հասնելը՝ օրինակ, հեռախոսով հերթագրման կամ ընդունարանում նշանակված ժամից ավելի սպասելու, սպասարկման ոչ բավարար գնահատականի, ոչ հոգատար վերաբերմունքի պատճառով կամ այլ դեպքերում: 

Dental calendar

Սպասարկման գործընթացի ավտոմատացումը և ավտոմատացման ծրագրային գործիքների կիրառումը ստոմատոլոգիական կլինիկաներում ակնհայտ դրական է անդրադառնում սպասարկման բիզնես գործընթացի վրա: Օրինակ, երբ կիրառվում է պացիենտների գրանցման և հերթագրման համակարգ, բժիշկը կարողանում է նախապես պլանավորել աշխատանքային օրը, յուրաքանչյուր հիվանդին հատկացվելիք ժամը` խուսափելով անտեղի հերթագոյացումից և սպասող հիվանդի ավելորդ լարվածությունից:

IPPBX

IP PBX հեռախոսակայանների կիրառումը նույնպես հնարավորություն կտա բարելավել հաճախորդի սպասարկումը` զանգողի խոսակցության ձայնագրման և հետագա վերահսկման նպատակով:

Շատ կարևոր է բուժման գործընթացի և գնի ճիշտ ներկայացումը հիվանդին: Ավտոմատացված համակարգի միջոցով տպված դենտալ քարտեզի, փաստաթղթերի և բուժման ինֆորմացիայի պատշաճ մատուցումը հիվանդի մոտ առաջացնում է վստահության և հոգատարության զգացում:

Շատ դեպքերում հաճախորդի սպասարկումը համարում են ավարտված, երբ հիմնական ծառայությունը մատուցվել և գնորդը վճարել է: Սակայն գնորդը, այս դեպքում պացիենտը, սպասում է հոգատար վերաբերմունքի և սպասարկման գործընթացը պետք է շարունակել նույնիսկ բուժումից հետո: Օրինակ, բուժ պրոցեդուրայի իրականացման հաջորդ օրը հարցնել հիվանդից առողջական վիճակի մասին կամ վեց ամիս հետո հիշեցնող կարճ հաղորդագրության (sms), կամ էլեկտրոնային նամակի (email) միջոցով հրավիրել բուժզնման. դա նույնպես հոգատարության և բարձրակարգ սպասարկման ընկալում կառաջացնի հիվանդի մոտ:


Մեր համակարգերը կարող եք Ձեռք բերել ապառիկ

Պարզ

9900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 1

Օգտագործող: 1

Տվյալներ: 3GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստով

Ընտրել

Հարմար

19900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 2, 3

Օգտագործող: 2, 3

Տվյալներ: 6GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Պրոֆ

39900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 4, 5

Օգտագործող: 4, 5

Տվյալներ: 10GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Այլ

Պետք է

քննարկենք

Համակարգիչ: > 5

Օգտագործող: > 5

Տվյալներ: > 10GB

Դասընթաց: > 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

 

10 պատճառ մեր ծառայություններից օգտվելու համար

 

  1. Ճկուն գնային քաղաքականություն, վճարեք ամսավճարով:
  2. Առավելագույն համապատասխանեցում Ձեր բիզնեսին. ծրագիրն ունի կարգավորումների ճկուն համակարգ, որը թույլ է տալիս վերջինիս լավագույն կերպով հարմարեցնել Ձեր բիզնեսի պահանջներին:
  3. Մեկ ընդհանրական գին. անկախ այն հանգամանքից, թե ծրագրի ինչ գործառույթներից եք օգտվում, դուք միշտ վճարում եք նույն գինը՝ առանց հավելավճարների:
  4. Անվտանգության բարձր մակարդակ. ծրագիրն ունի անվտանգության չորս մակարդակ, որոնք երաշխավորում են Ձեր տվյալների լիարժեք անվտանգությունը:
  5. Դուք չեք վճարում սերվերի համար. Ձեզ անհրաժշետ չէ ձեռք բերել թանկարժեք սերվեր և վճարել սպասարկման համար, մենք կհոգանք այդ ծախսերը:
  6. Անվճար ուսուցում. Լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կարող եք անվճար մասնակցել ամեն ամիս կազմակերպվող ծրագրի ուսուցման դասընթացներին:
  7. Ծրագիրը բազմալեզու է. ծրագիրը ամբողջությամբ հայաֆիկացված է, բայց այն հասանելի է ցանկացած լեզվով կամ լեզուներով:
  8. Արտահանման/ներբեռնման հնարավորություն. ծրագրից օգտվելիս դուք կարող եք հեշտությամբ ներբեռնել կամ արտահանել անհրաժեշտ տեղեկատվությունը:
  9. Անվճար թարմացումներ. լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կստանաք բոլոր ծրագրային թարմացումներն անվճար:
  10. Անվճար սպասարկում. ձեզ հուզող հարցերը կարող եք ուղղել մեր էլ. հասցեին և մենք սեղմ ժամկետներում կպատասխանենք Ձեզ: 


Բիզնեսի կառավարման ավտոմատացված համակարգեր

Share