Մարքեթինգ և CRM գործիքներ ատամնաբուժարանում

Մարքեթինգ և CRM գործիքներ

Հաճախորդակենտրոն մարքեթինգը, կամ CRM տեխնոլոգիաները լայնորեն կիրառվում են Արևմուտքում բժշկական ծառայություններ մատուցող ընկերությունների կողմից: CRM տեխնոլոգիաները արդեն երկու տասնամյակ ապացուցում են իրենց գերարդյունավետությունը:

1 USD ROI

CRM հապավումը բացվում է <<հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարում>>, թվում է՝ շատ պարզ է, սակայն այս երեք բառը մի ամբողջ կառավարման համակարգ է` տեխնոլոգիա և նույնիսկ գաղափարախոսություն, որը կիրառվում է երկարաժամկետ արդյունք ստանալու ակնկալիքով: CRM տեխնոլոգիայի և ռազմավարության որդեգրման արդյունքում հնարավոր է զգալի բարելավել սպասարկման գործընթացը և ավելացնել շահութաբեր գործարքները` նվազեցնելով մարքեթինգային ծախսերը, ներգրավել նպատակային հաճախորդներ, պահպանել եղած հաճախորդներին, իրականացնել բարձրակարգ սպասարկում և արդյունավետ վաճառք: CRM համակարգի միջոցով հնարավոր է ստեղծել ցանկացած տեսակի կոմունիկացիա պացիենտի հետ, օրինակ, ավտոմատ կերպով շնորհավորել ծննդյան օրը, հիշեցնել հերթագրման մասին և այլն:

Նաև կարելի է ազդել վաճառքի ակտիվացման վրա. համակարգը ավտոմատ կգեներացնի և կուղարկի էլեկտրոնային նամակ հետևյալ տեսքստով՝ <<Հարգելի Ա. Վարդանյան, մենք մտահոգված ենք Ձեր առողջական խնդրով.  ախտորոշման ընթացքում պարզվել էր, որ Ձեր 14 համարի ատամը ունի կարիես և դուք չեք ներկայացել: Հուսով ենք, ամեն ինչ նորմալ է և դուք ուղղակի մոռացել էիք: Կրկին հիշեցնում ենք և սպասում Ձեր արձագանքին: Եվս երկու ամիս բուժումը ուշացնելու դեպքում կարող է առաջանալ ատամի հեռացման վտանգ: Հարգանքով` բժիշկ Մինասյան>> կամ այլ կարճ տեքստ SMS հաղորդագրությամբ:

Ցանկացած բիզնեսում կարևոր է ուշադրություն դարձնել հավատարիմ հաճախորդների ծավալին: CRM տեխնոլոգիայի կիրառումը կարող է զգալի ազդել հաճախորդների լոյալության վրա, ինչը կազդի նաև հաճախորդների քանակի աճի և շրջանառության մեծացման վրա:

Ատամնաբուժական բիզնեսում CRM համակարգը կարելի է կիրառել հետևյալ բիզնես գործընթացներում և պրոցեսներում.

  • Հիվանդի մասին տվյալների հավաքագրում. անձնական տվյալներ, նախասիրություններ, կապեր, աշխատանքային տվյալներ, ընտանիքի անդամների տվյալներ և այլ 
  • Հաճախորդների սեգմենտավորում և խմբավորում տարբեր հայտանիշներով` սեռ, տարիքային խումբ, սոցիալ- դեմոգրաֆիական և այլն
  • B2B կազմակերպությունների աշխատակիցների համար բժշկական ծառայությունների վաճառք
  • Թիրախային մարքեթինգային միջոցառումների իրականացում
  • SMS, Email ծանուցումների ուղարկում
  • IP PBX , call center հեռախոսակայանի միջոցով զանգերի կառավարում
  • Ծննդյան և տոնական օրերի անհատական շնորհավորում /հաղորդագրության տեքստի մեջ նշվում է գնորդի անունը/
  • Հերթագրման հիշեցում
  • Պլանային այցելությունների վերաբերյալ տեղեկացումների ուղարկում
  • Շնորհակալական նամակների տպագրում
  • Տարատեսակ ակցիաների տեղեկացում
  • Լոյալության ծրագրերի իրականացում
  • Ընտանեկան լոյալության քարտերի և ծրագրերի իրականացում
  • Հաճախորդների ներգրավման աղբյուրների վերլուծություն
  • Հաճախորդների խորհուրդով նոր պացիենտների ներգրավման ծրագրերի իրականացում:

Մեր համակարգերը կարող եք Ձեռք բերել ապառիկ

Պարզ

9900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 1

Օգտագործող: 1

Տվյալներ: 3GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստով

Ընտրել

Հարմար

19900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 2, 3

Օգտագործող: 2, 3

Տվյալներ: 6GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Պրոֆ

39900դր.

ամսական

Համակարգիչ: 4, 5

Օգտագործող: 4, 5

Տվյալներ: 10GB

Դասընթաց: 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

Այլ

Պետք է

քննարկենք

Համակարգիչ: > 5

Օգտագործող: > 5

Տվյալներ: > 10GB

Դասընթաց: > 4 ժամ մեկ ամսում

Սպասարկում էլ. փոստ

Ընտրել

 

10 պատճառ մեր ծառայություններից օգտվելու համար

 

  1. Ճկուն գնային քաղաքականություն, վճարեք ամսավճարով:
  2. Առավելագույն համապատասխանեցում Ձեր բիզնեսին. ծրագիրն ունի կարգավորումների ճկուն համակարգ, որը թույլ է տալիս վերջինիս լավագույն կերպով հարմարեցնել Ձեր բիզնեսի պահանջներին:
  3. Մեկ ընդհանրական գին. անկախ այն հանգամանքից, թե ծրագրի ինչ գործառույթներից եք օգտվում, դուք միշտ վճարում եք նույն գինը՝ առանց հավելավճարների:
  4. Անվտանգության բարձր մակարդակ. ծրագիրն ունի անվտանգության չորս մակարդակ, որոնք երաշխավորում են Ձեր տվյալների լիարժեք անվտանգությունը:
  5. Դուք չեք վճարում սերվերի համար. Ձեզ անհրաժշետ չէ ձեռք բերել թանկարժեք սերվեր և վճարել սպասարկման համար, մենք կհոգանք այդ ծախսերը:
  6. Անվճար ուսուցում. Լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կարող եք անվճար մասնակցել ամեն ամիս կազմակերպվող ծրագրի ուսուցման դասընթացներին:
  7. Ծրագիրը բազմալեզու է. ծրագիրը ամբողջությամբ հայաֆիկացված է, բայց այն հասանելի է ցանկացած լեզվով կամ լեզուներով:
  8. Արտահանման/ներբեռնման հնարավորություն. ծրագրից օգտվելիս դուք կարող եք հեշտությամբ ներբեռնել կամ արտահանել անհրաժեշտ տեղեկատվությունը:
  9. Անվճար թարմացումներ. լինելով մեր հաճախորդը՝ դուք կստանաք բոլոր ծրագրային թարմացումներն անվճար:
  10. Անվճար սպասարկում. ձեզ հուզող հարցերը կարող եք ուղղել մեր էլ. հասցեին և մենք սեղմ ժամկետներում կպատասխանենք Ձեզ: 


Բիզնեսի կառավարման ավտոմատացված համակարգեր

Share