CRM գաղափարախոսություն կամ հաճախորդների կառավարման ռազմավարություն

Ցանկացած բիզնեսի փիլիսոփայության հիմնաքար հանդիսանում է հաճախորդը  ինչպես նաև մեկ նոր հաճախորդի ներգրավումը մի քանի անգամ  ավելի թանկ արժե քան եղած հին և լոյալ  հաճախորդների պահպանումը:  CRM-ի գաղափարախոսությունը կառուցված է հաճախորդի, պատվիրատուի, կամ գնորդի շուրջ: CRM–ը կազմակերպության, վաճառքի, սպասարկման և մարքեթինգի ստորաբաժանումների և այդ ստորաբաժանումների աշխատակիցների կողմից որդեգրված ռազմավարություն է, որը թույլ է տալիս կառավարել հաճախորդի հետ փոխհարաբերությունները կյանքի ողջ ցիկլերով տվյալ կազմակերպությունում, հաշվի առնելով՝ տվյալ հաճախորդի կարիքները, նախասիրությունները, ցանկությունները:  

Հաճախորդակողմնորոշված գաղափարախոսության որդեգրման և արդյունավետ կիրառման դեպքում կազմակերպությունները և նրանց աշխատակիցները պետք է պատրաստ լինեն վերանայել վաճառքի իրականացման, սպասարկման հաճախորդի հետ շփման, կարիքների բացահայտման և բազմաթիվ այլ ներքին բիզնես պրոցեսների օգուտը:

Նման ռազմավարությունը ոչ թե յուրաքանչուր հաճախորդների քմահաճույքների բավարարման ռազմավարություն է՝ այլ կոշտ մրցակցային ու գերհագեցած շուկայական պայմաններում գնորդների հետ անհատականացված վերաբերմունքի շնորհիվ մրցակիցների նկատմամբ առավելությունների ձեռք բերման հնարավորություն:

 

Դիտարկենք մի օրինակ CRM գաղափարախոսությունը առավել ակնհայտ պատկերացնելու համար:

Ցանկացած մարդու հաճելի է, երբ նա գործ է ունենում այնպիսի փոքր կազմակերպության կամ խանութի հետ որտեղ իրեն սպասարկում է այդ փոքր կազմակերպության տնօրենը կամ ընդամենը մեկ աշխատակից, որը անձամբ հիշում է իրեն, իր նախասիրությունները, ճաշակը, նա նաև մտապահել է իր ցանկությունները և կարիքները, նա նույնիսկ հիշում է թե ինչ եք դուք գնել իրենց կազմակերպությունից անցած անգամ: Ինչու չէ նաև Ձեզ հաճելի է, երբ դուք ստանում եք բոնուս նվերներ գնումներ կատարելիս կամ Ձեր ծննդյան օրվա կապակցությամբ: Այս ամբողջ ինֆորմացիան Ձեր մասին կուտակված է ընդհամենը մեկ տեղում՝ այդ կազմակերպության տնօրենի ուղեղում: Այս ինֆորմացիայի անթերի և գրագետ հավաքագրումն ու օպերատիվ օգտագործումը հաճախորդի կարիքների բավարարման համար լավագույն CRM օրինակն է: Ցավոք այդ փոքր կազմակերպությունները ընդլայնվելիս, եթե նույնիսկ նրանց աշխատակիցները մի քանի հոգի են, չեն կարողանում պահպանել կորպորատիվ հիշողությունը իրենց հաճախորդների վերաբերյալ, ինչի հետևանքով անհետ կորչում է ահռելի ծավալով թանկարժեք ինֆորմացիա, որի օպերատիվ կիրառումը և վերլուծությունը կարող էր ավելացնել բիզնեսի ծավալները և եկամտաբերությունը: Մեծ մասշտաբների դեպքում այդ ինֆորմացիայի հավաքագրման և վերամշակման համար անհրաժեշտ են հատուկ կառավարման CRM ավտոմատացված համակարգեր:


Price list

Simple

$19

per month

PC: 1

Users: 1

Database: 3GB

Trainings: 4 hours per month

Email Support

Sign Up

Suitable

$39

per month

PC: 2, 3

Users: 2, 3

Database: 6GB

Trainings: 4 hours per month

Email Support

Sign Up

Pro

$79

per month

PC: 4, 5

Users: 4, 5

Database: 10GB

Trainings: 4 hours per month

Email Support

Sign Up

Other

We need

to talk

PC: > 5

Users: > 5

Database: > 10GB

Trainings: > 4 hours per month

Email Support

Sign Up

 

10 reasons why you need our services

 

  1. Flexible cost -  pay monthly.
  2. Maximum adaptivity – software is very adjustable, so it can fit your business the best.

  3. All features by the same price – no matter which sections you are using pay the same cost.

  4. High security level – software has 4 level security to guaranty your safeness.

  5. Fee free server– you are not required to pay for server and its support, we will do that for you.

  6. Free trainings–  our customers will get free training hours every month.

  7. Multilanguage approach – Software is in available in Armenian, but it is also available in other languages as well

  8. Data export/Import opportunity- Software has variety of tools to import/export information

  9. Free updates – You will receive all new versions every month for free

  10. Free support – You can address us all your problems by e-mail and receive a quick response.

 


Share