- Ապահովել ամբողջական և պահպանված հաճախորդների շտեմարան:
 - Խուսափել տվյալների կորստից եթե վաճառքի գործակալը տեղափոխվել է մրցակիցների մոտ: Աշխատանքից ազատված գործակալի հաճախորդներով կարող է զբաղվել նոր աշխատակիցը, որը կժառանգի հաճախորդների վերաբերյալ ինֆորմացիան:
 - Պահպանել փոխհարաբերությունների պատմությունը այն պոտենցիալ հաճախորդների կամ կոնտակտների հետ որոնք չեն դարձել գնորդ, ուղարկելով նրանց նոր առաջարկներ:
 - Գնորդի հետ փոխհարաբերությունների անհատականացում:
 - Կազմակերպության ստորաբաժանումների և աշխատակիցների միջև փոխկապակցված շփման ապահովում ընդհանրացված տվյալների հենքով:
 - Միևնույն հաճախորդի տվյալների կրկնակի մուտքագրման կասեցում, եթե նույնիսկ տվյալների մուտքագրումը իրականացվում է տարբեր ստորաբաժանումներից:
 - Վաճառքների արդյունավետության բարձրացում:  

 - Հաճախորդների սեգմենտավորում Պարետոի սկզբունքով 20/80: Շահութաբեր հաճախորդների բացահայտում և աշխատանքի կենտրոնացում նրանց վրա:
 - Ապահովել կոմունիկացիայի հնարավորություններ հաճախորդների հետ:
 - Հաճախորդների ներգրավման մեխանիզմների կիրառման հնարավորություններ:
 - Հաճախորդների պահպանման մեխանիզմների կիրառում՝ ծննդյան և տոնական օրերի շնորհավորում, հաճախորդի համար շահավետ կամ հետաքրքիր ինֆորմացիայի հաղորդում, տարբեր միջոցառումների, ցուցահանդեսների, սեմինարների հրավերների ուղարկում: Բոնուսային –զեղչային կամ այլ շահագրգռող գործառույթների իրականացում:
 - Cross-Sell տեխնոլոգիայի կիրառում այն է խաչվող ապրանքների կամ ծառայություններ վաճառելու կամ առաջարկելու հնարավորություն:
 - Upsell տեխնոլոգիայի կիրառում`  կազմակերպության համար առավել նպատակահարմար գնով ապրանքների կամ ծառայություններ առաջարկելու հնարավորություն: 

 - Վաճառքի գործակալների կողմից իրականացվող աշխատանքի պլանավորում և կառավարում: Վաճառքների պլանավորում-կանխատեսում վաճառքների ձագար /воронка прадаж/:
 - Հաճախորդների հետ փոխհարաբերություններում մարդկային գործոնի մաքսիմալ նվազեցում, կադրային փոփոխությունների դեպքում ինֆորմացիայի կորստի մինիմալացում, աշխատակիցներից կախվածության վերացում:
 - Մարքեթինգային միջոցառումների արդյունավետության գնահատում, ծախսերի հաշվառում ներդրումների հետ վերադարձի հաշվարկ ROI, մարքեթինգային գործառույթների օպտիմալացում:
 - Կազմակերպության ստորաբաժանումների միջև փոխհարաբերությունների և կոմունիկացիայի ապահովում:
 - Հաճախորդների տարանջատում տարբեր հայտանիշներով և ֆիլտրման հնարավորություն:
 
- 
CRM գաղափարախոսություն կամ հաճախորդների կառավարման ռազմավարություն
 - 
Ինչ նպատակ են հետապնդում CRM համակարգերը և ինչպիսի խնդիրներ են լուծում
 - 
Մեր Սոֆթ MS CRM ավտոմատացված համակարգի հնարավորությունները
- Պոտենցիալ հաճախորդների հաշվառում CRM-ում
 - Գնորդների հաշվառում CRM-ում
 - Կոնտակտային անձանց հաշվառում
 - Գործընկերների հաշվառում
 - Հաճախորդների սեգմենտավորում
 - Գնորդի հետ փոխկապակցված անձեր և կապեր
 - Գնորդի դիրքը քարտեզի վրա, ինտեգրացում Google Map քարտեզի հետ
 - Մարքեթինգային միջոցառումների կառավարում
 - Վաճառքների պլանավորում և կառավարում
 - Կոմերցիոն առաջարկների հաշվառում
 - Գնացուցակների համակարգ
 - Պայմանագրերի կառավարում
 - Գնորդներին վերաբերվող փաստաթղթաշրջանառության կառավարում
 - Գնորդների լոյալության բարձրացման գործիքներ
 - Էլեկտրոնային հաղորդագրությունների ուղարկում, direct mail
 - SMS հաղորդագրությունների ուղարկում
 
 
- Գործառույթների մատյան
 - Միջոցառում
 - Հանձնարարություններ
 - Գնորդի հարցում
 - Պայմանավորվածություն
 - Հեռախոսազանգ ելքային
 - Հեռախոսազանգ մուտքային
 - Հանդիպում
 - Այցելություն
 - Ուղարկել SMS հաղորդագրություն
 - Ուղարկել էլեկտրոնային հաղորդագրություն
 - Իրացում
 - Վճարում գնորդից
 - Ծախսեր
 - Գումարի վերադարձ գնորդին
 - Վճարում բանկով
 - Գործարք
 
- Վաճառքի ճագար
 - Ըստ քարտեզի վրա դիրքի բաժխվածության
 - Հաճախորդների ներգրավման աղբյուրների վերլուծություն
 - Կասեցված բանակցող գործընկերների վերլուծություն
 - Գործընկերների համեմատական վերլուծություն
 - Հեռախոսազանգերի վերլուծություն
 - Հանդիպումների վերլուծություն
 - Այցելությունների վերլուծություն
 - Ուղարկված էլեկտրոնային հաղորդագրությունների վերլուծություն
 - Գործառույթների ակտիվության վերլուծություն
 - Իրացումների կամ վաճառքների վերլուծություն
 - Ծախսերի վերլուծություն
 - Աշխատավարձ
 












